Friday, December 16

သဘာ၀က်လွေသာ အေမနဲ႕သား



မခ်စ္လုိ႔ သားေတြကုိ ထားရစ္ခဲ့တာမဟုတ္ပါ ။ ျမန္မာျပည္သူေတြကုိလည္း ခ်စ္လြန္းလုိ႔ပါ ။






ဓာတ္ပံုမ်ားအတြက္ ဒီမိုဖက္တီးအားေက်းဇူးတင္ရွိပါသည္္။
အေမေရ အေမသား အေမနဲ႔ခဏတာေလးေတြ႔ျပီး ျပန္သြားေတာ႔ အေမရင္ထဲမွာ ခံစားေနရမွာပဲေနာ္။  ဘာလုိပဲ ျဖစ္ျဖစ္ပါ အေမ က က်ေနာ္တုိ႔ ျမန္မာခ်စ္သူေတြကုိ ခ်စ္လုိ႔ က်ေနာ္တုိ႔နဲ႔ ေနတာ ဝမ္းသာပါတယ္။ အေမ ရယ္ အေမက်ေနာ္တုိ႔ ျမန္မာျပည္သူေတြကုိ ခ်စ္လုိ႔မိသားစုကုိပါ ခြဲခြာေနျပီး ျမန္မာ ျပည္သူေတြ ရွိရာမွာေနေပးတာက က်ေနာ္တုိ႔ လူမ်ဳိးကၽြန္ အျဖစ္က လြတ္ဖုိ႔အတြက္ေမွ်ာ္လင္႔ခ်က္ေတြ ရွိေနတာပါ အေမ ။ က်ေနာ္တုိ႔ေတြ အေမလုပ္ေဆာင္ေနတာေတြ အတြက္ တဖက္တလမ္းက ပါဝင္ကူညီပါေနပါရေစ။ က်ေနာ္ အသက္ရွိေနသမွ် ကာလပတ္လုံးေပါ႔ အေမရယ္။

0 comments:

Post a Comment