Sunday, January 1

Blog Site က Links ေတြကို Mouse ေထာက္လိုက္ရင္ Rain Bow Style Colour မ်ားေျပာင္းေအာင္လုပ္တဲ့ Code ေလးပါ။

ကၽြန္ေတာ္ အခု တင္မဲ့ Post ေလးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ Blog Links ေတြကို Mouse ေထာက္လိုက္ရင္ Colour ေလးေတြ မ်ိဳးစံုေျပာင္းသြားေအာင္ ျပဳလုပ္ေပးတဲ့ RainBow Links Style လို႕ေခၚတဲ့ Code ေလးေတြနဲ႕ မိတ္ဆက္ေပးပါရေစဗ်ာ။ကၽြန္ေတာ့ကို ညီေလး တစ္ေယာက္ကလဲ အဲ့ဒီ Code ေလးလိုခ်င္တယ္လို႕ အကူအညီေတာင္းထားတာေလးလဲ ရွိလို႕ ကၽြန္ေတာ္ တင္ေပးလိုက္တာပါ။ကၽြန္ေတာ္ ဆိုဒ္မွာ အသံုးျပဳထားသလို Links တိုင္းလိုလိုေလးမွာ Mouse ေထာက္လိုက္ရင္ အေရာင္မ်ိဳးစံု ေျပာင္းေနတာကိုေတြ႕ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ။အရင္ဦးဆံုး လုပ္ရမွာက www.blogger.com ကို Signin ၀င္ပါ။
1.Design
2.Edit Html
3.Ctrl+F ကို ႏွိပ္ပါ။
ကို အမွန္ျခစ္ေလး ေပးထားပါ။

 Ctrl+F ကိုႏွိပ္လိုက္တာနဲ႕ က်လာတဲ့ Search Box ေလးမွာ </head> ကို ရိုက္ထည့္ျပီး ရွာပါ။ေတြ႕ရင္ </head> ဆိုတဲ့ စာလံုးရဲ႕ ေအာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္ ေအာက္မွာ ေပးထားတဲ့ Code ေလးေတြကို ကူးထည့္လိုက္ပါဗ်ာ။


ျပီးရင္ေတာ့ Save Template Buttom ကို Click လိုက္ေပါ့။ကဲ ဒါဆိုရင္ သူငယ္ခ်င္းေတြရဲ႕ Blog Site ေလးဟာ RainBow အေရာင္ေလးေတြ ေျပာင္းတဲ့ Link ေလးေတြ ရသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ။ကဲ သူငယ္ခ်င္းေတြ အားလံုး အဆင္ေျပၾကပါေစလို႕ ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ။သူငယ္ခ်င္းေတြ အားလံုး အဆင္ေျပသြားခဲ့မယ္ ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ေပးဆပ္ခဲ့ရတဲ့ အခ်ိန္ေတြ အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ ေက်နပ္မိပါတယ္ဗ်ာ။
                                                            

0 comments:

Post a Comment